geen beeld bij editen Movie Studio Platium 14

Hier kunnen vragen gesteld worden m.b.t. audiobewerking, audiorecorders, microfoons, muziek etc.
Plaats reactie
thomas

geen beeld bij editen Movie Studio Platium 14

Bericht door thomas »

Ik heb een aantal weken geleden Movie Studio Platium 14 aangeschaft.
Inmiddels een aantal filmpjes gemaakt. Ik heb nu het volgende probleem.
Bij het editen blijft mijn beeldscherm zwart en kan ik de video niet zien. Wie weet een oplossing hiervoor?

Groet,

Thomas

Marten

Re: geen beeld bij editen Movie Studio Platium 14

Bericht door Marten »

Welkom hier Thomas,
Wat jouw vraag met audio te maken heeft begrijp ik niet.
thomas schreef:Ik heb een aantal weken geleden Movie Studio Platium 14 aangeschaft.
Inmiddels een aantal filmpjes gemaakt. Ik heb nu het volgende probleem.
Bij het editen blijft mijn beeldscherm zwart en kan ik de video niet zien. Wie weet een oplossing hiervoor?
Was dat in het begin niet zo?
Voor een oplossing zal er toch eerst een oorzaak gevonden moeten worden en omdat je helemaal niets zegt over je gebruikte hardware, besturingssysteem plus evt. updates, buildnummer van je VMS PL installatie, bronbestanden, projectinstellingen e.d. valt er weinig op te lossen of te gissen naar een mogelijke oplossing.
Dus graag meer info.

buskees

Re: geen beeld bij editen Movie Studio Platium 14

Bericht door buskees »

Misschien heb je het videospoor ge-mute?? (Links van het videospoor).. Ik denk dat hij heeft gekozen voor audio omdat hij dat alleen nog maar heeft Marten! Maar logisch is het niet..

Kees
PC: MOBO: GIGABYTE AORUS X570 PRO, PROC: AMD Ryzen 9-3900X, RAM: Corsair 32GB, VIDEO: ASUS Turbo GeForce RTX2060 SUPER EVO 8GB, W10-64 bit

Camera: Sony FDR-AX100E, DJI Osmo Pocket, Panasonic HDC-SD80 en HDC-SD700 NLE: V14/17 pro en VMS14/15 platinum (64bit)

Plaats reactie