hallo
ik ben nieuw met het programma dvd architect. Ik ben op het moment een blu ray disc aan het maken met menu's. Hij is helemaal klaar met
verschillende submenus hoofmenus extra's etc. In de preview mode werkt alles naar behoren. Op het moment als ik hem brand (brand hem als een iso) en ik start hem op in een blu ray speler (vlc player, AC rayan en ideer blu ray player) dan speelt hij direct de hoofdfilm af. De menus komen niet en kan ik ook niet benaderen. In de bijlage een voorbeeld hoe het project eruit ziet. play movie is de hoofdfilm. Wat zie ik over het hoofd ?
Blu ray geen werkende menu's
Blu ray geen werkende menu's
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: Blu ray geen werkende menu's
Welkom op dit forum.
Je schrijft dat je hem brandt als een ISO.
Dat is voor mij iets nieuws, het is mij bekend dat je naar ISO kunt laten renderen en dat je vervolgens zo'n ISO als BD schijf kunt branden.
Bedoel je dat je een ISO gemaakt hebt en dat je die probeert af te spelen op een software player of dat je er een schijf van hebt gebrand en die afspeelt op een hardware BD player?
In het eerste geval ben ik niet verwonderd dat het maar gedeeltelijk lukt omdat de meeste software players en mediaplayers niet in staat zijn om BD ISO's af te spelen tenzij het uitdrukkelijk in de specificaties staat vermeld.
Je schrijft dat je hem brandt als een ISO.
Dat is voor mij iets nieuws, het is mij bekend dat je naar ISO kunt laten renderen en dat je vervolgens zo'n ISO als BD schijf kunt branden.
Bedoel je dat je een ISO gemaakt hebt en dat je die probeert af te spelen op een software player of dat je er een schijf van hebt gebrand en die afspeelt op een hardware BD player?
In het eerste geval ben ik niet verwonderd dat het maar gedeeltelijk lukt omdat de meeste software players en mediaplayers niet in staat zijn om BD ISO's af te spelen tenzij het uitdrukkelijk in de specificaties staat vermeld.