Het is jammer dat ik het DAR bestand niet meer kan vinden van een project waar ik meer dan 8 filmpjes (Een serie fotocollages in video en filmvidoebestanden) op had staan. Dan had je misschien kunnen zien a.d.h. van dat bestand wat er niet goed gaat. Bij mij is het gewoon gelukt en elke handeling doet wat hij moet doen!! Op alle blurayspelers... Maar ik heb nooit dual layers gemaakt, misschien is dat het probleem? Ik zal nog eens op mijn oude pc rondsnuffelen of ik hem vinden kan, ik ben doorgaans niet zo'n weggooier van projectbestanden. Maar beloven kan ik je helaas niets!
(ook) Kees
Edit: Heb nog even gezocht maar kan de bedoelde DAR niet vinden. Wel een andere die er wat op lijkt maar minder materiaal aan boord heeft, maar misschien kan je hiermee een vergelijking doen!! Heb hem even moeten rarren anders kon ik hem niet meesturen!
Kees
DVD Architect
Re: DVD Architect
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
PC: MOBO: GIGABYTE AORUS X570 PRO, PROC: AMD Ryzen 9-3900X, RAM: Corsair 32GB, VIDEO: ASUS Turbo GeForce RTX2060 SUPER EVO 8GB, W10-64 bit
Camera: Sony FDR-AX100E, DJI Osmo Pocket, Panasonic HDC-SD80 en HDC-SD700 NLE: V14/18 pro en VMS14/15 platinum (64bit)
Camera: Sony FDR-AX100E, DJI Osmo Pocket, Panasonic HDC-SD80 en HDC-SD700 NLE: V14/18 pro en VMS14/15 platinum (64bit)