DX11 Steadycam

Hier kan over allerlei doe het zelf projecten gediscussieerd worden die een link hebben met video in de breedst mogelijke zin.
kees-duif
Contacteer:

Re: DX11 Steadycam

Bericht door kees-duif »

Kijk hier maar eens naar, gewoon met de camera vóór de buik lopen en later stabilizer van Vegas eroverheen
Met alle respect Marten maar de beelden van Jo zien er toch stabieler uit. Dat jij hiermee tevreden bent begrijp ik overigens ook wel. Want zoals jij het nu doet doe ik het meestal ook (nog) en ook ik vind dat vaak voldoende. Zeker bij privé opnames. En vaak gebruik ik dan ook nog de Jo-RIG en dat maakt het ook al weer een stuk stabieler. Maar bij producties die er echt toe doen (betaalde bruiloften b.v.) denk ik toch nog wel vaak dat het beter moet kunnen en dat de kant eigenlijk recht heeft op beter.

Jo, zijn jouw Vimeo beelden direct uit de camera? Ik bedoel zonder Vegas Stabilizer?
Groetjes
Kees van Duijvenbode

2 x Canon XF100, Canon HV30, GoPro Hero 4 en DJI Osmo
Zelfbouw PC met AMD Ryzen 5 2600 Six-Core Processor, 16 GB geheugen en draaiend onder Windows 11
Magix VP19 / DVDA 7

VideJo

Bericht door VideJo »

Ja Kees, het zijn de originele beelden. Niet gerenderd of gestabiliseerd.
Camera: Canon XA20
Software: Vegas Pro 13.0, Movie Studio Planinum 16.0
Moderboard: S1150-Z97-D3H; i7
W10 Home, 8GB RAM

Hans van Bruggen

Bericht door Hans van Bruggen »

VideJo schreef:Zo, ik heb voor het eerst wat gefilmd met mijn DX11.
Let niet op het geluid; mijn Rode SVM pikte tijdens deze opnames nog wat geluid van de Steadycam op, maar dat heb ik inmiddels ook al verholpen.
https://vimeo.com/141650895
Mooi man en je was ook nog te zien in de raam had daar maar even stil gehouden ;)
1xCanon HFs11, 2xCanon hf m46, PC; Apple Pro kast, ASRock Z77 Extreme 4, Intel Quad core i7 3,4 Mhz, 2x Geforce 640, 3 schermen, 2400Mhz 16 gig Ram, 970 EVO NVMe M.2 SSD 500GB, 1x HDD 2 TB, 1xHDD 4Tb, Win7 64 bit, Shuttle Pro V2

Plaats reactie