PHP error

Algemene zaken, op- of aanmerkingen
3POINT
Moderator

Re: PHP error

Bericht door 3POINT »

vegas_admin schreef:
10 apr 2024, 20:54
Ja was er weer. Vergat het gelijk weer aan te zetten…
Niets gehacked ofzo dus👍
Inmiddels was het forum weer enkele weken niet bereikbaar vanwege "vergeten aan te zetten".
Dit is natuurlijk de doodsteek voor het al zeer matig draaiende Vegas Videoforum en ik vraag mij dan ook openlijk af of het wel nog zin heeft om dit forum voort te zetten?
3POINT, Theo Houben

Recware: DJI Osmo Pocket/Mavic Mini, GoPro Hero7Black, Panasonic FZ300/HCX909
Software: VPro365+Vegasaur, PD365, DR18
Hardware: i9 10900k,32GB,RTX2080super
Playware: Samsung Qled QE65Q6FN, Philips 55PFL7108

Frank i

Bericht door Frank i »

ik ben het met je eens Theo, het forum zo maar weer een paar weken uit de lucht en niemand die je er over kan bereiken.
Het zou wel jammer zijn, maar de vraag is inderdaad hoe lang het zo nog door kan.
Nu is het forum weer even in de lucht. Voordat ik direct weer niemand meer kan bereiken (van twee personen heb ik gelukkig wel een e-mail adres), wil ik iedereen die mij in het verleden zo goed geholpen heeft met mijn hobby het allerbeste wensen.
Heel veel gezondheid voor jullie allemaal en dank voor alles.
Wie weet ooit tot ziens op een andere plek?
vriendelijke groet,
Frank

VideJo

Bericht door VideJo »

Deze keer was ik weer degene, die Arvid een seintje heeft gegeven, dat het forum weer die PHP error aangaf. Maar pas na een redelijk lange tijd. Het is niet echt moeilijk om Arvid te bereiken. Als je “Arvid Kracht” als zoekterm op Google intypt, dan krijg je een link te zien naar de contactpagina van zijn trouw-site. Tja, je moet wat, als je in hoge nood verkeert!
Afscheid nemen doe ik (no) niet, maar ja, videomontage heeft zijn drukste tijd wel gehad, dacht ik.
Camera: Canon XA20
Software: Vegas Pro 13.0, Movie Studio Planinum 16.0
Moderboard: S1150-Z97-D3H; i7
W10 Home, 8GB RAM

Plaats reactie