PHP error
PHP error
Even een vraag aan de beheerder: waarom krijg ik regelmatig een PHP error als ik op het forum wil?
Groetjes
Kees van Duijvenbode
2 x Canon XF100, Canon HV30, GoPro Hero 4 en DJI Osmo
Zelfbouw PC met AMD Ryzen 5 2600 Six-Core Processor, 16 GB geheugen en draaiend onder Windows 11
Magix VP19 / DVDA 7
Kees van Duijvenbode
2 x Canon XF100, Canon HV30, GoPro Hero 4 en DJI Osmo
Zelfbouw PC met AMD Ryzen 5 2600 Six-Core Processor, 16 GB geheugen en draaiend onder Windows 11
Magix VP19 / DVDA 7
- vegas_admin
- Beheerder
- Contacteer:
Re: PHP error
Welke php error krijg je te zien?
Regelmatig is het forum enkele dagen niet bereikbaar en verschijnt er enkel een zwart scherm met een regel dat er een php error is. De exacte foutmelding weet ik zo even niet. Na enkele dagen is het forum dan plotseling weer bereikbaar. Dit is nu zowat de 4de of 5de keer de afgelopen maanden al gebeurd.
3POINT, Theo Houben
Recware: DJI Osmo Pocket/Mavic Mini, GoPro Hero7Black, Panasonic FZ300/HCX909
Software: VPro365+Vegasaur, PD365, DR18
Hardware: i9 10900k,32GB,RTX2080super
Playware: Samsung Qled QE65Q6FN, Philips 55PFL7108
Recware: DJI Osmo Pocket/Mavic Mini, GoPro Hero7Black, Panasonic FZ300/HCX909
Software: VPro365+Vegasaur, PD365, DR18
Hardware: i9 10900k,32GB,RTX2080super
Playware: Samsung Qled QE65Q6FN, Philips 55PFL7108
Als ik het mij goed herinner, wordt deze storing veroorzaakt door een software-update van Arvid, die onbedoeld ook invloed heeft op het forum.
Telkens als ik die melding ook weer krijg, stuur ik Kees van der Munnik een app-je, dat het weer eens een keer zover is. En dan meld Kees zich bij Arvid en die herstelt de boel dan weer.
Zeg Jo, kan je dan geen app-je direct aan Arvid sturen? Nee, ik heb geen contact meer met Arvid sinds . . . .
Telkens als ik die melding ook weer krijg, stuur ik Kees van der Munnik een app-je, dat het weer eens een keer zover is. En dan meld Kees zich bij Arvid en die herstelt de boel dan weer.
Zeg Jo, kan je dan geen app-je direct aan Arvid sturen? Nee, ik heb geen contact meer met Arvid sinds . . . .
Camera: Canon XA20
Software: Vegas Pro 13.0, Movie Studio Planinum 16.0
Moderboard: S1150-Z97-D3H; i7
W10 Home, 8GB RAM
W10 Home, 8GB RAM
Ik vind het trouwens uiterst curieus, dat ik over dit euvel meer weet te vertellen, dan de beheerder en de moderator.
Camera: Canon XA20
W10 Home, 8GB RAM
W10 Home, 8GB RAM
Het klopt wat Jo vertelt alleen is hij niet altijd de enige die me een berichtje stuurt! En als ik aan Arvid vraag het te herstellen gebeurt dit meestal ook erg snel. Alleen is Arvid er ook wel eens niet, zodat het wat langer duurt! Ik denk dat we blij mogen zijn dat hij het forum in de lucht houdt. Maar ik had ook al gevraagd of dit niet voorkomen kon worden waar ik uit begreep dat hij deze pc nodig had om ook andere software maandelijks aan te passen waardoor het wel eens gebeurt dat hij het vergeet terug te zetten. Ik ben het met allemaal eens dat dit liever voorkomen zou kunnen worden, maar het is gelukkig geen halszaak!
Ik persoonlijk ben heel erg blij dat het forum nog draait, zeker op deze basis, dus ik ga beslist niet mopperen, maar hierbij dan toch "het" vraagje aan Arvid: Kan je dit op e.o.a. manier niet voorkomen? Zo zie je maar dat mensen dit forum toch missen als het "down" is!
Groetjes, Kees
PS: overigens, ik heb Wiel hier al een tijd niet meer gezien,,,?
Ik persoonlijk ben heel erg blij dat het forum nog draait, zeker op deze basis, dus ik ga beslist niet mopperen, maar hierbij dan toch "het" vraagje aan Arvid: Kan je dit op e.o.a. manier niet voorkomen? Zo zie je maar dat mensen dit forum toch missen als het "down" is!
Groetjes, Kees
PS: overigens, ik heb Wiel hier al een tijd niet meer gezien,,,?
PC: MOBO: GIGABYTE AORUS X570 PRO, PROC: AMD Ryzen 9-3900X, RAM: Corsair 32GB, VIDEO: ASUS Turbo GeForce RTX2060 SUPER EVO 8GB, W10-64 bit
Camera: Sony FDR-AX100E, DJI Osmo Pocket, Panasonic HDC-SD80 en HDC-SD700 NLE: V14/18 pro en VMS14/15 platinum (64bit)
Camera: Sony FDR-AX100E, DJI Osmo Pocket, Panasonic HDC-SD80 en HDC-SD700 NLE: V14/18 pro en VMS14/15 platinum (64bit)
- vegas_admin
- Beheerder
- Contacteer:
Helemaal juist Bus.
De platformen draaien niet afzonderlijk met de rest. Daarom kan het gratis en goedkoop blijven. Elke maand doe ik het heel even uit de lucht ivm administratie.
De administratie draait dus online, op een verouderd platform en op dezelfde server en daar is helaas geen update voor te krijgen. Ik heb getracht die update zelf te doen, maar was me iets te complex aan het worden en kost veel tijd.
Na de administratie wat een uur doet zet ik het platform gewoon weer even terug, alleen soms vergeet ik dat:-/
De platformen draaien niet afzonderlijk met de rest. Daarom kan het gratis en goedkoop blijven. Elke maand doe ik het heel even uit de lucht ivm administratie.
De administratie draait dus online, op een verouderd platform en op dezelfde server en daar is helaas geen update voor te krijgen. Ik heb getracht die update zelf te doen, maar was me iets te complex aan het worden en kost veel tijd.
Na de administratie wat een uur doet zet ik het platform gewoon weer even terug, alleen soms vergeet ik dat:-/
En zo is het!!
PC: MOBO: GIGABYTE AORUS X570 PRO, PROC: AMD Ryzen 9-3900X, RAM: Corsair 32GB, VIDEO: ASUS Turbo GeForce RTX2060 SUPER EVO 8GB, W10-64 bit
En hij is er weer!! Hoera!!
- vegas_admin
- Beheerder
- Contacteer:
Ja was er weer. Vergat het gelijk weer aan te zetten…
Niets gehacked ofzo dus
Niets gehacked ofzo dus