aanmelden mislukt

Algemene zaken, op- of aanmerkingen
Plaats reactie
Frank i

aanmelden mislukt

Bericht door Frank i »

ik kon al een tijdje niet meer op het forum komen; mijn aanmelding mislukte steeds en contact opnemen met de beheerder lukte ook niet. Ik kreeg een melding dat contact opnemen uitgeschakeld was of zoiets.
Nu heb ik 'wachtwoord vergeten' aangeklikt en kreeg ik een mail dat ik mijn wachtwoord kon resetten.......
Dat is dus gelukt.
Het is stil op het forum, maar misschien ook een beetje omdat inloggen bij meer mensen mislukte????
In ieder geval werkt het voor mij dus op deze manier weer. Gelukkig. Ik doe momenteel wel weinig met montage, maar zou het forum toch wel missen als het er niet meer zou zijn!

PS, doordat ik gebruik heb gemaakt van 'cookies verwijderen' helemaal onder aan het forum (ik dacht dat dat de problemen misschien op zou lossen), krijg ik geen berichten meer als er gereageerd wordt op door mij in het verleden geplaatste posts.

buskees

Re: aanmelden mislukt

Bericht door buskees »

Hoi Frank,
Of dat het ergste is betwijfel ik! Het forum is er nu weer en ja dat het zo stil is zou daar ook wel eens aan kunnen liggen! Het vervelende is wel dat als dat zo is men dit ook niet kan lezen! In elk geval is het er weer en ook ik moet er niet aan denken dat het verdwijnen zou! Ook ik zou het zeker missen!! Met alles!

Groetjes, Kees
PC: MOBO: GIGABYTE AORUS X570 PRO, PROC: AMD Ryzen 9-3900X, RAM: Corsair 32GB, VIDEO: ASUS Turbo GeForce RTX2060 SUPER EVO 8GB, W10-64 bit

Camera: Sony FDR-AX100E, DJI Osmo Pocket, Panasonic HDC-SD80 en HDC-SD700 NLE: V14/18 pro en VMS14/15 platinum (64bit)

Plaats reactie