HET FORUM STOPT ERMEE IN 2020

Algemene zaken, op- of aanmerkingen
buskees

Re: HET FORUM STOPT ERMEE IN 2020

Berichtdoor buskees » 04 aug 2019, 12:25

Ik snap het Aat!

Het is niet alleen dat het forum nog maar door een klein clubje Vegas enthousiastelingen gebruikt wordt, ik realiseerde mijzelf niet eens echt dat er wellicht veel tijd gaat zitten in het onderhouden ervan. En als je hobby een andere richting opgaat zijn beide argumenten zeer logisch. Hopelijk is er dan nog iemand die kennis van zaken heeft om het forum over te nemen. Ikzelf weet van toeten noch blazen in het IT gebeuren en ik snap ook dat je het moet willen, net als Arvid deed op het VMF die dat overnam van Pim Foppen. Dit soort mensen, net zoals jij zelf, zijn helaas dun gezaaid, omdat velen het maar voor "normaal" aannemen dat iemand dat vrijwillig blijft voortzetten!

Of en wanneer het forum dan ook uit de lucht gaat doet mij in elk geval willen uitspreken dat ik ergveel respect heb voor het feit dat jij dit belangeloos voor ons allen hebt gedaan! Zonder dit form had Vegas voor mij té veel geheimen blijven hebben en was ik wellicht blijven hangen in PS! Bedankt voor alles Aat!! :UP En veel plezier met de fotografie, iets waar ik af en toe ook mee bezig was/ben.
Computer: Gigabyte X58A-UD3R mainboard, Intel I7-950 processor, 8 gb Kingston ram, Nvidia (Gigabyte) 460GTX 1gb videokaart, Win10 64-bit

Camera's: Sony FDR-AX100E, Panasonic HDC-SD80 en HDC-SD700 NLE: V14 pro, V17 pro en VMS14/15 platinum (64bit)

Frank i

Re: HET FORUM STOPT ERMEE IN 2020

Berichtdoor Frank i » 04 aug 2019, 12:57

buskees schreef:Of en wanneer het forum dan ook uit de lucht gaat doet mij in elk geval willen uitspreken dat ik ergveel respect heb voor het feit dat jij dit belangeloos voor ons allen hebt gedaan! Zonder dit form had Vegas voor mij té veel geheimen blijven hebben en was ik wellicht blijven hangen in PS! Bedankt voor alles Aat!! :UP En veel plezier met de fotografie, iets waar ik af en toe ook mee bezig was/ben.

Ik had het niet beter kunnen zeggen!

Misschien kunnen we tzt email adressen uitwisselen, om een beetje contact te houden.
Als je dan een vraag hebt, of iets leuks weet, kan je dat aan de groep sturen en wie zin heeft kan er dan op antwoorden, zonder verdere verplichtingen, dus alleen als je zin hebt. Zou dat kunnen werken?
groetjes
Frank

Terug naar “Algemeen”