capture

Algemene zaken, op- of aanmerkingen
henk pijffers

capture

Berichtdoor henk pijffers » 19 jan 2019, 12:00

Hallo allemaa
l
Ik heb een vraag als ik een video afspeel in media player dan heb ik beeld en geluid maar zet ik hem over in vegas op de tijdlijn dan heb ik geen audio spoor
Hopelijk weet iemand een oplossing

Van de week heb ik een video opgenomen met capture video vanaf een camera met tape eerst ging het goed op een gegeven moment stopte het capturen en nu kan ik hem niet meer aan de gang krijgen weet iemand raad aub help.
ik snap niet alle moeilijke woorden dus graag een beetje eenvouwdig .

ik heb de camera aangesloten op een black maigic converter met hdmi

Alvast bedankt

Groetjes Henk Pijffers

Marten

Re: capture

Berichtdoor Marten » 19 jan 2019, 13:31

Zoals al elders vermeld begrijp ik niet wat je precies bedoelt.
Is dit 1 vraag of zijn het 2?
Wat het 2e gedeelte betreft:
Video capturen in Vegas kan maar op 1 manier, via het menu "File" en dan "Capture Video" aanklikken.

2.png

Je kunt dan video van een camera met tapes opnemen in 3 types bestanden DV-Avi, HDV ( Mpeg2 bestand) en SDI.
De laatste heb ik geen ervaring mee en als je dat bedoelt kan ik je niet helpen.
Er zijn ook andere manieren om video binnen te halen, maar dat heet niet capturen, zo bv. via de Device Explorer waarbij je een aangesloten camera via bv. USB met opgeslagen video op intern geheugen of extra geheugenkaartje kunt importeren in Vegas, het verschijnt dan in het Project Media venster van Vegas. Je kunt zo ook van een losse geheugenkaart video importeren.

1.png

Al die soorten video worden ergens op een plaats, die je zelf kiest, op je computer opgeslagen.
En al die video , maar ook bv. gedownloade bestanden, kun je openen in het programma op de tijdlijn van een project via de Vegas Explorer waar je alle bestanden op je computer kunt zien.

3.png
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Vriendel. groet
Marten

Camera: Pan X900,GoProHero5
Desktop:AsRock Z270 Pro4, W10, i7 7700K 4.2Ghz,16 DDR4 GB RAM, Gef. GTX 1050 Ti.
Laptop :Asus,W10, i7 7700HQ, 16 GB RAM, GeF. GTX 1050 (2 GB) + Int. HD Graphics (2GB)
TV :LG 4K 55EG960V

Terug naar “Algemeen”