vroege winterslaap

Om zomaar even wat bij te kletsen
buskees

Re: vroege winterslaap

Bericht door buskees »

Ja, het was lekker. Heb van de week gefietst in Friesland (Gaasterland) En had een erg fijne dag. Weer vergeten mijn DJI Osmo mee te nemen, maar echt spectaculaire opnamen had ik toch niet kunnen maken! Maar ik ben bang dat het nu wel gedaan is voor dit jaar met het echt fraaie weer. Ik ga me weer wat meer oriënteren op binnenshuis hobby's, zoals editen. Ik was alweer even bezig met een vakantie video, maar het was een andere (maar wel fijne) vakantie waarin er ook niet veel interessants gefilmd is. Maar ik heb nog zat ander spul ook. Moet ook nog proberen van een (door ziekte mislukte) opname van een bruiloft iets te maken! Ik kom de herfst en winter wel mee door. Ik heb ook nog andere binnenhobby"s waarvan er in darten en simracen best veel tijd gaat zitten!! Dus hoop ik op weinig verveling van de winter, het seizoen waar ik eigenlijk een gruwelijke hekel aan heb!!

Kees
PC: MOBO: GIGABYTE AORUS X570 PRO, PROC: AMD Ryzen 9-3900X, RAM: Corsair 32GB, VIDEO: ASUS Turbo GeForce RTX2060 SUPER EVO 8GB, W10-64 bit

Camera: Sony FDR-AX100E, DJI Osmo Pocket, Panasonic HDC-SD80 en HDC-SD700 NLE: V14/18 pro en VMS14/15 platinum (64bit)

Plaats reactie