Goede herinneringen

Om zomaar even wat bij te kletsen
VideJo

Goede herinneringen

Berichtdoor VideJo » 17 jul 2019, 18:55

Sinds ik de aankondiging heb gelezen van het einde van dit forum, denk wel vaker aan de leuke en fijne dingen, die ik hier heb meegemaakt.
En dan denk ik ook terug aan een lid van dit forum, die veel ophad met dv. Digital Video dus. Dat was toen inderdaad een hipe. Het lid, waar ik het net over had, maakte vaker grapjes over dv. Maar op een gegeven moment werd het stil. Hij is er geloof ik toen mee opgehouden.
Wie was dat ook alweer?

buskees

Re: Goede herinneringen

Berichtdoor buskees » 17 jul 2019, 20:22

Ik zou het niet weten Jo... Ik weet wel dat ik op het VMF (maar ook in het "echte" leven) Albert AVO mis, ook zo'n geinponum! Maar wie jij bedoelt heb ik geen flauw idee van!! We hebben hier toch ook altijd een best "hecht" clubje gehad, maar het laat bij mij geen belletje rinkelen! Doodzonde dat het forum gaat verdwijnen, echt.. ik zit er mee in mijn maag....

Kees
Computer: Gigabyte X58A-UD3R mainboard, Intel I7-950 processor, 8 gb Kingston ram, Nvidia (Gigabyte) 460GTX 1gb videokaart, Win10 64-bit

Camera's: Sony FDR-AX100E, Panasonic HDC-SD80 en HDC-SD700 NLE: V14 pro, V17 pro en VMS14/15 platinum (64bit)

Terug naar “Kletspraat”