Wegens beëindigen werkzaamheden te koop: weinig gebruikte minicrane / jib. Bedoeld om mooie, vloeiende pan/tilt bewegingen te maken met de videocamera. Zoals op de foto's te zien is, is hij uitschuifbaar. Ik lever erbij:
- het statief wat ik er bij gekocht heb met een snelkoppeling om de crane op het statief te zetten.
- de contragewichten om de boel in evenwicht te houden (zijn eigenlijk dumbbell gewichten van 2 x 2,5 en 2 x 0,5 kg).
- de externe HD monitor met batterypack die ik er bij gebruikte (daar is o.a. de HDMI kabel voor die langs de crane loopt. De 2e kabel die je ziet is bedoeld voor een Lanc controller om de camera op afstand te bedienen.
- de opbergtas waarin ik de set vervoerde.
Te zien, te proberen en op te halen in Rotterdam (Ommoord)
Mini crane / jib
Forumregels
Voor het plaatsen van berichten in dit Vraag-en-aanbod-forum gelden onderstaande spelregels. Als je je daar niet aan houdt, zal je bericht onherroepelijk verwijderd worden.
* Alleen niet-commerciële aanbiedingen mogen in dit forum worden geplaatst.
* De aangeboden/gevraagde artikelen moeten betrekking hebben op videobewerking.
* Het aanbieden van illegale software (in welke vorm dan ook) is niet toegestaan.
* Als je iets aanbiedt, geef je daarover duidelijke informatie. Je bent en blijft zelf verantwoordelijk voor die informatie.
* Geef duidelijk aan wat de prijs is en wat in die prijs allemaal is inbegrepen (bijvoorbeeld verzendkosten).
* Geef ook aan hoe geïnteresseerden contact met je kunnen opnemen.
* Als de koop gesloten is, vermeld je dat ook nog even op dit forum. Daarmee voorkom je dat naderhand nog mensen gaan reageren op een aanbieding, die niet meer actueel is.
* informatie die geen betrekking heeft op vraag en aanbod, wordt zonder nadere aankondiging verwijderd. Daartoe zijn andere mogelijkheden beschikbaar.
* uiterlijk een halfjaar na het plaatsen van een bericht wordt het verwijderd, om vervuiling te voorkomen.
Het Vegas Video Forum is op geen enkele manier verantwoordelijk voor (gevolg-)schade, die op welke wijze dan ook voortvloeit uit de geplaatste berichten.
Voor het plaatsen van berichten in dit Vraag-en-aanbod-forum gelden onderstaande spelregels. Als je je daar niet aan houdt, zal je bericht onherroepelijk verwijderd worden.
* Alleen niet-commerciële aanbiedingen mogen in dit forum worden geplaatst.
* De aangeboden/gevraagde artikelen moeten betrekking hebben op videobewerking.
* Het aanbieden van illegale software (in welke vorm dan ook) is niet toegestaan.
* Als je iets aanbiedt, geef je daarover duidelijke informatie. Je bent en blijft zelf verantwoordelijk voor die informatie.
* Geef duidelijk aan wat de prijs is en wat in die prijs allemaal is inbegrepen (bijvoorbeeld verzendkosten).
* Geef ook aan hoe geïnteresseerden contact met je kunnen opnemen.
* Als de koop gesloten is, vermeld je dat ook nog even op dit forum. Daarmee voorkom je dat naderhand nog mensen gaan reageren op een aanbieding, die niet meer actueel is.
* informatie die geen betrekking heeft op vraag en aanbod, wordt zonder nadere aankondiging verwijderd. Daartoe zijn andere mogelijkheden beschikbaar.
* uiterlijk een halfjaar na het plaatsen van een bericht wordt het verwijderd, om vervuiling te voorkomen.
Het Vegas Video Forum is op geen enkele manier verantwoordelijk voor (gevolg-)schade, die op welke wijze dan ook voortvloeit uit de geplaatste berichten.
Mini crane / jib
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Groetjes
Kees van Duijvenbode
2 x Canon XF100, Canon HV30, GoPro Hero 4 en DJI Osmo
Zelfbouw PC met AMD Ryzen 5 2600 Six-Core Processor, 16 GB geheugen en draaiend onder Windows 11
Magix VP19 / DVDA 7
Kees van Duijvenbode
2 x Canon XF100, Canon HV30, GoPro Hero 4 en DJI Osmo
Zelfbouw PC met AMD Ryzen 5 2600 Six-Core Processor, 16 GB geheugen en draaiend onder Windows 11
Magix VP19 / DVDA 7
Re: Mini crane / jib
Hallo Kees,
Mijn reactie is totaal off topic maar ik word zo langzamerhand ongeduldig.
Het gaat over het videomontage forum waar ik diverse keren een mail naar heb gestuurd maar iedere reactie blijft uit. Nu heb ik mijn hoop er op gevestigd dat jij misschien iemand kent bij het videomontage forum die de beheerder kan wakker schudden.
Middels dit forum heb ik een pb gestuurd naar Buskees omdat ik weet dat hij ook op dat forum te vinden is maar helaas ook nog geen reactie.
Dit bericht heb ik hem gestuurd:
Excuus dat ik je via dit forum lastigval maar als ik het goed begrepen heb ben jij ook lid van het Videomontage forum, net als ik.
Nu heb ik een verzoek nl; ik heb laatst, vorige week, een reactie geplaatst bij het onderwerp dat het stil is op het montageforum, ik kreeg daar een reactie op en die heb ik netjes wederom beantwoord maar wat schetst mijn verbazing? Bij het opnieuw inloggen kreeg ik de melding dat ik een permanente ban heb gekregen! Uiteraard ben ik mij van geen kwaad bewust en heb dan ook een mail gestuurd naar de beheerder maar tot op heden geen reactie mogen ontvangen. Heb jij een idee hoe ik de beheerder kan bereiken om dit probleem op te lossen?
Met vriendelijke groet, Antoine. ( AHMS op het videomontage forum.)
Mijn reactie is totaal off topic maar ik word zo langzamerhand ongeduldig.
Het gaat over het videomontage forum waar ik diverse keren een mail naar heb gestuurd maar iedere reactie blijft uit. Nu heb ik mijn hoop er op gevestigd dat jij misschien iemand kent bij het videomontage forum die de beheerder kan wakker schudden.
Middels dit forum heb ik een pb gestuurd naar Buskees omdat ik weet dat hij ook op dat forum te vinden is maar helaas ook nog geen reactie.
Dit bericht heb ik hem gestuurd:
Excuus dat ik je via dit forum lastigval maar als ik het goed begrepen heb ben jij ook lid van het Videomontage forum, net als ik.
Nu heb ik een verzoek nl; ik heb laatst, vorige week, een reactie geplaatst bij het onderwerp dat het stil is op het montageforum, ik kreeg daar een reactie op en die heb ik netjes wederom beantwoord maar wat schetst mijn verbazing? Bij het opnieuw inloggen kreeg ik de melding dat ik een permanente ban heb gekregen! Uiteraard ben ik mij van geen kwaad bewust en heb dan ook een mail gestuurd naar de beheerder maar tot op heden geen reactie mogen ontvangen. Heb jij een idee hoe ik de beheerder kan bereiken om dit probleem op te lossen?
Met vriendelijke groet, Antoine. ( AHMS op het videomontage forum.)
De beheerder van het VideoMontageForum is dezelfde man als de beheerder hier: Arvid Kracht. Laten wij hopen, dat hij dit bericht hier leest.
https://www.uwtrouwvideograaf.nl/
https://www.uwtrouwvideograaf.nl/
Camera: Canon XA20
Software: Vegas Pro 13.0, Movie Studio Planinum 16.0
Moderboard: S1150-Z97-D3H; i7
W10 Home, 8GB RAM
W10 Home, 8GB RAM
Dank, dat wist ik dus niet.
Als je op de link clickt, die ik laatst toevoegde, dan vind je daar een optie om een mailtje naar de trouwvideograaf te sturen. En dan krijg je misschien een reactie.
Camera: Canon XA20
W10 Home, 8GB RAM
W10 Home, 8GB RAM
Bedankt, ik heb een bericht achtergelaten via zijn website, ik wacht met spanning af, hoor ik weer niets dan geef ik het op.