Ik heb destijds Magix Music geinstalleerd. Omdat ik in het pakket (vooralsnog) geen heil zag, heb ik het verwijderd van mijn systeem (via Programs and Feautures). Helaas krijg ik bij het opstarten van het systeem nu regelmatig in de rechterbenedenhoek van mijn scherm een popup met daarin reclame met als tekst "Exclusive Music Maker Offer". Daar ik al aangaf door het te verwijderen dat ik er geen interesse in heb, valt het me tegen dat Magix alsnog zo volhoudens is (tot zelfs irritant) om mijn systeem te vervuilen met deze onzin reclame.
Vraag is simpel: Hoe haal en verwijder ik dezeongewenste reclame van mijn systeem van Magix? Geen tjdelijke oplossing dus al adblocker of poupblockers, want dan is die rommel nog niet verdwenen van het systeem, maar echt weg ermee. Het zal wel ergens in het register staan, maar als iemand het uit de korte mouw kan schudden waar het staat, of hoe ik het verwijder, ben ik deze persoon zeer erkentelijk.
PS. Magix medewerkers mogen ook reageren natuurlijk. Wellicht leren ze hier nog van om deze onzin niet zomaar los te laten op een systeem.
Groet vanuit Semarang (30 graden

Hans