Vegas dominant op monitor

Hier kun je alle vragen over Vegas Pro kwijt
Plaats reactie
Frank i

Vegas dominant op monitor

Bericht door Frank i »

als ik Vegas open is het dominant op mijn monitor. D.w.z. als ik een ander programma open vanaf mijn taakbalk, dan komt dat niet OVER, maar ONDER Vegas in beeld. Wil ik het andere programma bekijken, dan moet ik eerst Vegas klein zetten.
Met alle programma's die ik open op mijn scherm, komt het laatst geopende programma in beeld. Zodra Vpro17 geopend is, gebeurt dat niet. Heb ik Vegas eenmaal open, dan is die dominant in beeld.
Als ik op mijn hoofdscherm Vegas heb staan en op mijn andere monitor een ander programma, en ik sleep het andere programma naar het hoofdscherm, dan verdwijnt het onder Vegas.
Misschien staat er ergens een instelling verkeerd? Iemand een idee?

buskees

Re: Vegas dominant op monitor

Bericht door buskees »

Ik heb het bij mij ook even getest Frank, maar bij mij werkt het wel normaal! Een programma opgestart vanuit de taakbalk komt gewoon over Vegas17 heen.. Ik denk niet dat het een instelling van Vegas is , tenminste ik kan het met de beste wil van de wereld er niet vinden, dus wellicht is dit een Windows item (OS). Misschien moet je eens je register opschonen, dat verhelpt bij mij ook wel eens onbegrijpelijke dingen... Ik gebruik daar de regcleaner van "ccleaner" voor. Verder kan ik je er niet mee helpen helaas!!

Kees
PC: MOBO: GIGABYTE AORUS X570 PRO, PROC: AMD Ryzen 9-3900X, RAM: Corsair 32GB, VIDEO: ASUS Turbo GeForce RTX2060 SUPER EVO 8GB, W10-64 bit

Camera: Sony FDR-AX100E, DJI Osmo Pocket, Panasonic HDC-SD80 en HDC-SD700 NLE: V14/17 pro en VMS14/15 platinum (64bit)

Marten

Bericht door Marten »

Frank i schreef:
03 mei 2020, 15:29
Iemand een idee?
Niet echt een idee, meer een vermoeden dat het met je Windows account instellingen te maken heeft.
Op de PC niet de administrator en Vegas wel gestart als administrator?

Frank i

Bericht door Frank i »

Hoi Kees en Marten,
Kees, jij gaat met de prijs aan de haal: CCleaner geïnstalleerd, op laten ruimen en hoppa! het probleem is opgelost. :clapping
Jullie allebei bedankt voor het meedenken!
groetjes
Frank

buskees

Bericht door buskees »

Frank i schreef:
04 mei 2020, 16:32
Hoi Kees en Marten,
Kees, jij gaat met de prijs aan de haal: CCleaner geïnstalleerd, op laten ruimen en hoppa! het probleem is opgelost. :clapping
Jullie allebei bedankt voor het meedenken!
groetjes
Frank
Ik had zo'n flauw vermoeden dat het met Ccleaner opgelost zou worden, ik heb wel eens vaker zulke stomme dingen en dan helpt dat progje best vaak! De prijs is het blije gezicht van een happy editor, hij gaat in de prijzenkast.... ;) :upp
PC: MOBO: GIGABYTE AORUS X570 PRO, PROC: AMD Ryzen 9-3900X, RAM: Corsair 32GB, VIDEO: ASUS Turbo GeForce RTX2060 SUPER EVO 8GB, W10-64 bit

Camera: Sony FDR-AX100E, DJI Osmo Pocket, Panasonic HDC-SD80 en HDC-SD700 NLE: V14/17 pro en VMS14/15 platinum (64bit)

Frank i

Bericht door Frank i »

zoals ik al zei in een andere post ben ik een beetje als heer Bommel, die voor ieder mankement aan zijn Oude Schicht een lepeltje levertraan voorstelt. Die Ccleaner wordt dus mijn nieuwe lepeltje levertraan voor mijn computer. Overal goed voor ;)

buskees

Bericht door buskees »

:lol: :lol: :lol: :UP :clapping

Plaats reactie