Aat gefeliciteerd

Om zomaar even wat bij te kletsen
Plaats reactie
3POINT
Moderator

Aat gefeliciteerd

Bericht door 3POINT »

Aat gefeliciteerd met je 72ste verjaardag, maak er een leuke dag van. :wave
Zoals je ziet het forum draait nog steeds (ook al wordt de animo steeds minder, helaas).
3POINT, Theo Houben

Recware: DJI Osmo Pocket, GoPro Hero7Black, Panasonic FZ300/HCX909, Sony PXW-X160
Software: VegasPro18+Vegasaur, VegasMovieStudio17, PowerDirector365
Hardware: i7 4770, 16GB, GTX650ti
Playware: Samsung Qled QE65Q6FN, Philips 55PFL7108

buskees

Re: Aat gefeliciteerd

Bericht door buskees »

Aat,

ook van mijn kant van harte gefeliciteerd.. Nog een fijne avond gewenst!!

Ben het met Theo niet helemaal eens, want er is nog altijd regelmatig beweging hier al zijn het wel steeds dezelfden :? ... Maar het is fijn dat het forum nog bestaat!! Niks mis mee!!! :UP

Kees
PC: MOBO: GIGABYTE AORUS X570 PRO, PROC: AMD Ryzen 9-3900X, RAM: Corsair 32GB, VIDEO: ASUS Turbo GeForce RTX2060 SUPER EVO 8GB, W10-64 bit

Camera: Sony FDR-AX100E, DJI Osmo Pocket, Panasonic HDC-SD80 en HDC-SD700 NLE: V14/18 pro en VMS14/15 platinum (64bit)

3POINT
Moderator

Bericht door 3POINT »

buskees schreef:
05 okt 2020, 22:58
Ben het met Theo niet helemaal eens, want er is nog altijd regelmatig beweging hier al zijn het wel steeds dezelfden :? ...
Net geen 25 leden actief de laatste maand! Laatste nieuwe lid meer dan 2 maanden geleden.
Untitled.png
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
3POINT, Theo Houben

Recware: DJI Osmo Pocket, GoPro Hero7Black, Panasonic FZ300/HCX909, Sony PXW-X160
Software: VegasPro18+Vegasaur, VegasMovieStudio17, PowerDirector365
Hardware: i7 4770, 16GB, GTX650ti
Playware: Samsung Qled QE65Q6FN, Philips 55PFL7108

buskees

Bericht door buskees »

Het is gerust waar en zal het ook niet ontkennen, maar ik heb toch het gevoel dat de "harde kern" juist wat meer actief is, al zouden er voor mij ook best wat meer leden zich mogen roeren. We houden het er maar op dat het overal minder is. Iets wat toen ook naar voren kwam tijdens de discussie toen het forum opgeheven zou worden! Ik persoonlijk ben nog altijd heel erg blij dat dit niet gebeurd is!!

Kees
PC: MOBO: GIGABYTE AORUS X570 PRO, PROC: AMD Ryzen 9-3900X, RAM: Corsair 32GB, VIDEO: ASUS Turbo GeForce RTX2060 SUPER EVO 8GB, W10-64 bit

Camera: Sony FDR-AX100E, DJI Osmo Pocket, Panasonic HDC-SD80 en HDC-SD700 NLE: V14/18 pro en VMS14/15 platinum (64bit)

Aat Eland

Bericht door Aat Eland »

Ik zie nu het bericht pas, maar bedankt voor jullie felicitaties. Ben de dag zonder kleerscheuren doorgekomen hoor. Geen bezoek gehad, maar des temeer telefoontjes en kaarten. De kinderen en kleinkinderen zijn wel langs geweest, maar niet allemaal tegelijk. Mr. corona heeft dat op z'n geweten. Vies beestje is dat zeg! En daar zitten we nog wel even aan vast heb ik begrepen.

Jammer dat het hier minder wordt. En eigenlijk niet zo begrijpelijk, want juist nu iedereen zich moet inhouden vanwege corona-perikelen, zou je denken dat de plank eens leeggehaald kan worden om alles te monteren of juist om de technieken bij te spijkeren. De andere website waar ik nog wel als webmaster optreedt, videobewerkers.nl, laat nog steeds een groei zien. Maar die is op een andere leest geschoeid. Hebben ook twee keer per jaar bijeenkomsten in het midden van het land en dat spreekt meer mensen toch aan. Alleen nu met de 1,5 meter samenleving is dat ook wel anders.

Nogmaals bedankt en ik zal zo af en toe blijven kijken.
Groeten,

Aat Eland
PC: MSI Intel H67MA-E45 moederbord, Intel i7-2600 (3,4GHz) processor. Geheugen: 8 GB DDR3 1333 , 2TB S-ATA harddisk. Besturingssysteem: Windows 10 64 bits. Editor: Sony Movie Studio Platinum 12.

VideJo

Bericht door VideJo »

Overblijfsel van de DIVID club? Nog in de Bilt?
Camera: Canon XA20
Software: Vegas Pro 13.0, Movie Studio Planinum 16.0
Moderboard: S1150-Z97-D3H; i7
W10 Home, 8GB RAM

Aat Eland

Bericht door Aat Eland »

VideJo schreef:
12 okt 2020, 12:23
Overblijfsel van de DIVID club? Nog in de Bilt?
Nee Jo, Divid ken ik niet. Het is een voortzetting van de GGLEN. Die ken jij nog wel van je Liquid periode.
PC: MSI Intel H67MA-E45 moederbord, Intel i7-2600 (3,4GHz) processor. Geheugen: 8 GB DDR3 1333 , 2TB S-ATA harddisk. Besturingssysteem: Windows 10 64 bits. Editor: Sony Movie Studio Platinum 12.

VideJo

Bericht door VideJo »

DIViD kwam tot stand daar het samenhokken van een fiks aantal mensen , die een montagecomputer hadden gekocht bij Smits in Arnhem. Allemaal met Adobe Premiere erop. Pim Foppen en ik waren daar ook lid van. Na verloop van tijd verscheen Liquid Edition en menig lid van DIVID stapte over naar Liquid. En toen ontstond GebruikersGroepLiquidEditionNederland.
Camera: Canon XA20
Software: Vegas Pro 13.0, Movie Studio Planinum 16.0
Moderboard: S1150-Z97-D3H; i7
W10 Home, 8GB RAM

Aat Eland

Bericht door Aat Eland »

Precies Jo. En ik zit er al vanaf het begin bij. Jan de Bont, naamgenoot van de professionele cameraman die ooit in Amerika furore maakte, was de eerste voorzitter. Samen met Jan en Astrid van der Knaap heb ik meegeholpen die club op te richten. Nadat Liquid niet meer werd ondersteund hebben we een switch gemaakt naar meer NLE's en heet het nu videobewerkers.nl. Inderdaad komen we, als corona geen roet in het eten gooit, tweemaal per jaar in de Bilt bij elkaar. Het is geen videoclub zoals we kennen van plaatselijke clubs, maar meer gericht op de technische kant van de videopakketten. Nu richten we ons, naast Liquid, op o.a. Edius, Pinnacle, Davinci Resolve en binnenkort ook op Magix de luxe. En die laatste is dus een zusje van Vegas. Het is de combinatie van een forum en fysieke bijeenkomsten die mensen toch aantrekt.

Groeten,
Aat.

Plaats reactie