Update 2, Build 373

Stel hier je vragen over hardware-gerelateerde problemen of vermeld nieuws over hardware die betrekking heeft op video.
micky
Moderator

Re: Update 2, Build 373

Bericht door micky »

Kees ik ga dat ook doen, deze build geeft teveel freeze beelden "crashes". En die open plekjes.....dat heb ik ook al gezien.
Vegas Pro 16, Vegas Pro 17,Vegas Pro 18.
i7 4970K, 16GB, GTX970 4GB, windows 10 + i7 8700k,16GB,GTX1080 8GB, Windows 10.
Camera: Panasonic AG-AC30, Panasonic HC-X1, DJI Osmo Pocket, Sjcam Sj4000.

3POINT
Moderator

Bericht door 3POINT »

Dat niet exact aansluiten van clips op de tijdlijn is mij ook al opgevallen. Of dit specifieke gedrag debet is aan de laatste build kan ik niet beamen, ik dacht dit ook al eerder gezien te hebben en niet alleen in Vegaspro maar ook in VMS.
3POINT, Theo Houben

Recware: DJI Osmo Pocket, GoPro Hero7Black, Panasonic FZ300/HCX909, Sony PXW-X160
Software: VegasPro18+Vegasaur, VegasMovieStudio17, PowerDirector365
Hardware: i7 4770, 16GB, GTX650ti
Playware: Samsung Qled QE65Q6FN, Philips 55PFL7108

buskees

Bericht door buskees »

Ik weet niet of het specifiek alleen bij deze build of versie is Theo, maar ik heb daar in elk geval nog niet eerder last van gehad. Als je snel werkt kan je in elke versie zoiets wel eens tegenkomen (onnauwkeurig gewerkt dus), maar dan kon je het gewoon netjes aanschuiven en zag je ook dat de blauwe "snapping" lijn op een punt niet aansloot. Idioot vind ik ook dat het regelmatig niet de hele clip is die niet aansluit, maar in gevallen dus soms alleen het video of audio. Je moet dan "ingnore event grouping" inschakelen en ik kan dan proberen onafhankelijk aan te sluiten.. En het gaat echt niet om een enkel clipje hoor! Het gebeurt zo vaak dat ik elke aansluiting bij dit project nu controleer door telkens de tijdlijn maximaal uit te rekken! Nu moet ik regelmatig van de ene clip een frame afhalen en b.v. de naaste clip weer een frame bij plaatsen. Anders kan je het dus niet altijd aansluiten. En dan krijg je die hinderlijke zwarte "glitch" bij harde lassen! En dit ben ik nog niet eerder tegengekomen. Maar ook die crash en idd de freeze doet me samen met dit fenomeen besluiten de eerdere build weer terug te gaan installeren. Ik heb met de vorige build nog niet één probleem(pje) gehad en nu begint het "gedoe" weer!! Ik maak wel dit project eerst af omdat die al opschiet en klaar is maar klaar... En er moeten weer dingen opnieuw in de Vegas installatie geïntegreerd worden zoals plugins...

Jammer, maar het is hier even niet anders...

Kees

PS: Dit was dus de crash die ik kreeg... weer bij het afsluiten van Vegas...
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
PC: MOBO: GIGABYTE AORUS X570 PRO, PROC: AMD Ryzen 9-3900X, RAM: Corsair 32GB, VIDEO: ASUS Turbo GeForce RTX2060 SUPER EVO 8GB, W10-64 bit

Camera: Sony FDR-AX100E, DJI Osmo Pocket, Panasonic HDC-SD80 en HDC-SD700 NLE: V14/18 pro en VMS14/15 platinum (64bit)

Plaats reactie